Știați că anumite alimente vă ajută să ardeți grăsimea corporală? Alfă cum faci ca o dietă să lucreze pentru tine.

Nu întotdeauna alimentele folosite în diete ajută la arderea grăsimilor.  Prin adăugarea unor alimente dieta va da roade, iar kilogramele încăpățânate vor dispărea.

Semințele Chia

Semințele Chia sunt foarte bogate în fibre solubile, sunt sățioase, ajută la scăderea colesterolului și previne absorbția grăsimilor. Pentru o bună hidratare și o creștere a metabolismului se folosește cocktail de semințe Chia (apa distilată, o felie de lămâie, semințe Chia și un strop de agave).

Pepitas

Pepitas este echivalentul în spaniolă pentru semințele de dovleac sau dovlecel. Aceste semințe sunt bogate în omega-3 acizi grași, care reduc capacitatea organismului de a stoca grăsime. De asemenea sunt bogate în proteine și magneziu ajutând la oprirea poftei de mâncare și creșterea tonusului muscular. Încearcă o cană cu semințe de câteva ori pe săptămână, fie prăjite, fie pur și simplu în mâncare.

Daikon

Un membru al familiei ridichi, este o sursă excelentă de fibre, vitamina C, fosfor și potasiu. Daikon este un ingredient comun în bucătăria asiatică și conține enzime naturale care ajută la digestia grăsimilor și carbohidraților. Decojiți și radeți leguma apoi o puteți adăuga la supe, salate sau se amestecă cu diverse feluri de mâncare. De asemenea Daikon se poate folosi în orice rețetă tradițională cu ridichii.

Nu sunt bucătar 🙂 dar vă recomand pentru arderea grăsimilor: Quinoa, piept de pui și roșii

Quinoa, este o cereală vechie ce conție cantitate mare de proteine, scade pofta de mâncare și este bogată în aminoacizi și vitamina E. Roșiile adaugă aromă la acest fel de mâncare, iar pieptul de pui este o carne slabă bogată în proteine ce îți va satisface foamea și continuă să ardă grăsimea, după ce ați terminat de mâncat. Fiecare dintre aceste ingrediente funcționează deosebit în lupta cu grăsimile, dar atunci când sunt combinate devine super masă ce luptă împotriva grăsimilor.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

S-ar putea sa fii interesat si de urmatoarele articole
Recuperarea - este la fel de importanta ca antrenamentulStai cu ochii pe nutritie