Nutritie

Stai cu ochii pe nutritie

Toate alimentele sunt (aproape) intotdeauna cele mai bune In supermarket am observat ca aproape fiecare aliment are un ambalaj facut sa se vanda cat mai repede. Fie ca au adaugat mai multe proteine sau au imbunatatit mixul de vitamine, poate fi dificil sa ne dam seama pe ce merita sa


Alimentele nesanatoase sunt inca nesanatoase

Am observant o tendinta noua de marketing ce vaneaza oameni care cauta sa arate mai bine decat sa fie sanatosi. Companiile de produse alimentare au inceput sa sublinieze lucruri ca vitamine, cantitatea de fibre sau arome “naturale”, in timp ce minimalizeaza cantitatea de zahar, grasimi saturate si aditivi pe care


Rolul mineralelor in organism

Mineralele sunt componente anorganice. La fel ca vitaminele, multe minerale funcţionează ca nişte co-enzime, făcând posibile reacţiile chimice în tot organismul. Pe lângă rolul de co-enzimă, unii micronutrienți mai au şi alte funcţii, de exemplu: vitamina E acţionează ca un antioxidant, calciul şi magneziul intră în compoziţia oaselor, fierul face


Rolul fibrelor alimentare

Fibrele alimentare sunt o categorie de carbohidrați proveniți din alimentele de origine vegetală: fructe, legume, cereale integrale. Aceșţi carbohidrați nu pot fi atacați și digerăți de enzimele din tubul digestiv. Ele ajută la stimularea digestiei, reducerea nivelului de colesterol în sânge prevenirea cancerului de colon și controlarea glicemiei. Fibrele alimentare


3 sfaturi naturale pentru a scapa de artrita

Daca ai avut parte de o umflatura dureroasa, sau ai avut in jurul tau persoane cu astfel de probleme, acestea reprezinta numitorul comun al artritei. Mai jos vei gasi trei variante ajutatoare pentru atenuarea durerii tale sau a persoanelor dragi tie, pentru a te bucura de frumusetile vietii. Totul despre artrita


Facebook

  • Radu Buculea pe Instagram