cardio

Exercițiile cardiovasculare sunt necesare pentru majoritatea dintre noi, în încercarea de a ajunge la aspectul plăcut, de corp lucrat, pe care îl dorim. Puțini sunt cei care pot ajunge la acea formă, să aibă un abdomen bine conturat și evidențiat fără cardio. În plus față de arderea grăsimilor, exercițiile cardiovasculare oferă multe alte beneficii cum ar fi îmbunătățirea metabolismului glucozei, precum și un ritm cardiac redus, tensiune arterială și colesterol. Acum pentru că știm de ce ne trebuie exercițiile cardio, să privim și la modul cum îl putem face mai plăcut și eficient.

1.Alege o activitate cardiovasculară care îți place

Alegând o activitate care îți place asigură faptul că vei face acel lucru  pe termen lung. Există mai multe obțiuni din care puteți alege, cum ar fi mersul alert, banda de alergare, bicicletele eliptice, steppere, biciclete, clasele de aerobic, etc. Doar alege arma ta și mergi înainte !

2. Alege o muzică bună sau un partener bun de antrenament

Întotdeauna când vei alege o muzică bună, antrenantă,  nu vei arde mai multe calorii decât dacă nu ai asculta, dar timpul va trece mult mai ușor. În același timp muzica te face să nu fii atent la durerile musculare. Dacă ai un partener bun de antrenament merită să fii atent la el și să te motivezi în a parcurge o distanță cât mai mare în timpul pe care ți l-ai propus.

3. Efectuaţi cardio pe stomacul gol sau imediat după antrenament

Nivelul glicogenului este scăzut în aceste perioade și prin urmare este mai ușor pentru organism să acceseze magazia de țesut adipos. Dacă nu este posibil, efectuaţi după 2-3 ore de la ultima masă, astfel încât nivelul de glucoză din sânge să nu fie  atât de ridicat încât activitatea cardio să consume doar carbohidrații. Notă: chiar dacă ai consumat doar carbohidrați este un avantaj oricum pentru că aceia reprezintă calorii care oricum trebuiau consumate, așa că este un beneficiu.

4.Efectueaza cardio cel puțin 20 minute și maxim 45 minute

Mai mult nu înseamnă mai bine atunci când vine vorba de cardio. Niciodată să nu mergi mai sus de 45 de minute deoarece cortizolul, hormonul catabolic, începe să crească și apare riscul pierderii din țesut musuclar și protejarea grăsimii. Doar culturiștii profesioniști mai fac câte 2 ședinte de cardio pe zi dar doar pe perioade scurte în apropierea unui concurs.

cardio 15.Desfășoară activitatea cardiovasculară la un ritm confortabil dar provocator

Ca începători vă puteți dori un ritm care să vă poată permite corpului să efectueze activitatea confortabil timp de 20-45 minute. O dată ce organismul se adaptează la acest lucru, puteți să începeți să vă miscați mai repede pentru un ritm mult mai provocator. În cele din urmă vei putea atinge o valoarea a ritmului cardiac ce poartă denumirea de „rată de ardere a grăsimilor” și este aproximativ: 220-(vârsta dvs) x (0.75).

6.Dacă folosiți suplimente nutritive pentru slăbit ce conțin cafeină, administrați-le cu 30 minute înainte

Dacă folosiți orice supliment de slăbit cu cafeină, luați-l cu 30 minute înaintea exercițiilor cardiovasculare, deoarece acestea pot crește capacitatea de lucru, eventual rata de ardere a grăsimilor și toleranța dumneavoastră la durere.

7.Nu rămâneți pe același tip de exercițiu sau pe aceeași perioadă de timp

Corpul tău prosperă o dată cu schimbările. Dacă vei face doar același lucru nu numai că te vei plictisi dar nici corpul tău nu va mai răspunde și se va adapta. Îndată ce deveniți avansat axați-vă pe 3 activități cardiovasculare care vă plac și ciclizațile zilnic. În plus, nu evitați să faceți în câteva zile câte 20 minute într-un ritm provocator și în alte zile 45 minute la un nivel mai moderat. Varietatea este foarte importantă.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

S-ar putea sa fii interesat si de urmatoarele articole