Ținta acestei diete este de a pierde zilnic în jur de 500 de calorii, prin controlul drastic al alimentației și printr-un program de exerciții fizice regulate.

Pentru a slăbii un kilogram (arzi zilnic 500 de calorii).

Într-un carnețel trebuie notate mesele și ce anume ați consumat pentru a conștientiza și îndrepta unele obiceiuri alimentare nesătoase.

Nu lasăți mâncarea la îndemână. Alimentele trebuie păstrate în locuri adecvate, evitându-se consumul de gustări calorice: biscuiți, dulciuri, alimente prăjite, chipsuri sau cartofi prăjiți.

Masa se va lua doar în locuri special amenajate: bucătărie, sală de mese. “Mersul pe jos face piciorul frumos”, ca să pierdeți kilogramele nedorite încercați să fiți mai activi, plimbați-vă cel puțin 30 de min pe zi sau mergeți la un curs de dans – este ideal pentru destindere și pentru slăbit.

Pentru a slăbi 2-3kg (mănânci în fiecare zi cu 500 de calorii mai puțin):

Faceți mai mult sport, pentru ca aportul caloric mai scăzut să nu-ți încetinească metabolismul. Micsorează-ți porțiile de mâncare. Dacă, de exemplu, prânzul obișnuit includea 200 g de carne sau de pește slab, acum va trebui să vă mulțumiți cu doar 100 g. Antrenează-te la sala sau ieșiți cu bicicleta în parc și într-o oră, topești 500 de calorii, poate chiar mai multe, urcând o rampă. Dacă nu vă place să transpirați, o plimbare de două ore la șosea, în week-end, înseamnă peste 1.000 de calorii pierdute. Eliminați grăsimea din alimentație. Evitați dulciurile și cartofii prăjiți, dar nu fructele și legumele.

Pentru a slăbii 4 sau 5kg (reducera cu 500 calorii zilnic timp de 8 – 10 săptămâni)

Modalitatea de slăbire care trebuie aplicată în acest proces poartă denumirea de fifty- fifty, adică jumătate din surplusul de kilograme se consumă în timpul exercițiilor fizice iar cealaltă jumătate reducând numărul de calorii din alimentație. În urma acestei metode rezultă că acele 500 de calorii pierdute vor fi jumătate sport și jumăte alimentație.

Este necesar sportul în fiecare zi, o dată ce dobândiți obișnuința unui program de sport, susținerea lui vine de la sine.

Poți să îți păcălești foamea consumând cu generozitate fructe și legume, iar, bauturile carbogazoase dulci să fie înlocuite cu apă plată. Consumul de apă trebuie să fie zilnic între 1,5 și 2l de apă.

Micul dejun ar trebuii să fie transformat în cea mai importantă masă, fiind indicat consumul de cereale integrale cu lapte deoarece acestea potolesc foamea până la masa de prânz.

Pentru a vă păstra noul stil de viață, încercați să vă relaxați răsplătindu-vă din plin cu mici “atenții” care pot fi foarte importante pentru moralul dumneavoastră: mergeți la coafor, cumparațivă un produs cosmetic mult dorit, orice alceva înafară de mâncare.

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmailby feather

S-ar putea sa fii interesat si de urmatoarele articole
Elimina scuzele, prelungeste-ti viata